15.09.2016

ZUPA-KREM Z KALAFIORA

Pomysł na bardzo szybką zupę, przy której jest niewiele pracy:


Składniki:
♥ 500g kalafiora
♥ cebula
♥ 2 łodygi selera naciowego
♥ 1/3 kolby kukurydzy
♥ 2 1/2 szklanki bulionu
♥ 1 1/2 łyżki oliwy
♥ 1/2 szklanki jogurtu
♥ papryka (u mnie łagodna), pieprz cytrynowy

Wykonanie:

W rondelku rozgrzałam oliwę. Wrzuciłam posiekaną cebulę i selera. Po chwili dodałam kalafiora podzielonego na małe różyczki.
Po kilku minutach zalałam warzywa bulionem, doprawiłam. Gotowałam ok. 8 min., dodałam kukurydzę i gotowałam do momentu, aż kalafior stał się miękki..
Poczekałam aż zupa nieco przestygnie, wlałam jogurt i zblendowałam całość na krem.

16 komentarzy:

  1. Apetycznie wygląda! Lubię takie gęste zupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda super, bardzo lubię kalafior więc na pewno skorzystam z przepisu. Ale trochę później, bo jak jest tak ciepło, to nie przepadam za zupami ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo przyjemny przepis na zupę. Będziemy musiały go wypróbować. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham zupy :) BTW Super przepisy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Z chęcią zjadałabym miseczkę takiej zupki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda ciekawie, spróbuję upichcić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wspaniała zupa! Lubię takie szybkie zupy z kalafiorem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dawno nie jadłam kalafiorowej, Twoja wygląda zachęcająco :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba muszę niedługo też ugotować zupę z kalafiora i koniecznie z selerem naciowym :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pyszna propozycja na jesień. Muszę ugotować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pyszna propozycja Kasiu! Taka zupka jest idealna zwłaszcza w zimne jesienne dni.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. Chodzi mi po głowie kalafior... a w takiej wersji aż się prosi o zjedzenie ;)
    Kuchniabellissima.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń

AddThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...