21.10.2016

KUSKUS KUKURYDZIANY Z TOFU

Tak jak zapowiadałam w poprzednim wpisie, publikuję dziś przepis na kuskus z warzywami.
Nie jest to typowy kuskus, ale z kukurydzy. Jest on otrzymywany z kruszonych, gotowanych, a następnie suszonych ziaren kukurydzy. Z powodzeniem może zastąpić ryż albo kaszę w daniach obiadowych.
Ja używam go wówczas, gdy wpadam wygłodniała do domu i musze zjeść coś na szybko lub gdy mam niewiele czasu na przygotowanie posiłku do pracy.

kuskus kukurydziany z tofu i warzywami w sosie wegański

Składniki:
♥ 100g kuskusu klik
♥ kostka tofu
♥ kawałek cukini
♥ pół papryki czerwonej
♥ garść orzechów włoskich
sos:
♥ łyżka oliwy
♥ łyżka melasy z granatów (można zastąpić miodem itp.)
♥ zmiażdżony ząbek czosnku
♥ łyżka posiekanego koperku
♥ nieco soli

Wykonanie:
Kuskus zalewamy wrzatkiem i czeklamy 5minut az będzie gotowy.
W tym czasie siekamy paprykę oraz cukinię. Tofu kroimy w kostkę, kruszymy orzechy. Mieszamy.
Przygotowujemy sos -łaczymy wszystkie jego składniki i polewamy warzywa.

13 komentarzy:

  1. Ciekawy pomysł na lekki obiad, albo kolację ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny blog. Serio. Zostawiam Ci linka do artykułu jak zdobywać łatwo linki do swojego bloga. Z jednej strony go pozycjonując a z drugiej budując realną widoczność. Proszę nie usuwaj go nawet jeśli moderujesz swój kanał jeśli się Tobie mój poradnik nie przyda może jakiemuś innemu blogerowi. A sporo jak Ty nad tym wpisem się napracowałem nad stworzeniem tego poradnika. Z góry dziękuję. A jak się spodoba zostaw mi komentarz.

    darmowe linki do bloga

    OdpowiedzUsuń
  3. Gotowanie nie jest moją mocną stroną, ale kiedy jadam na mieście to bardzo często decyduję się właśnie na kuskus :)Twój wygląda naprawdę smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja po kuskus sięgam rzadko, bo jednak wolę kasze - zarówno smakowo jak i pod kątem wartości odżywczych

      Usuń
  4. Kuskus z kukurydzy - jeszcze nigdy nie słyszałam. Brzmi i wyglada bardzo smacznie😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też dopiero pierwszy raz go zauważyłam, dlatego od razu musiałam spróbować ;)

      Usuń
  5. Kasiu z chęcią bym spróbowała twojego dania :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasiu z chęcią bym spróbowała twojego dania :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawi mnie to tofu, nigdy jeszcze nie jadłam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe danie, chociaż powiem Wam, że sama bym na takie danie nie wpadła

    OdpowiedzUsuń

AddThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...