14.10.2016

SURÓWKA Z TOFU I WINOGRON

Surówki łączące w sobie zieleninę i owoce należą do moich ulubionych.
W wersji poniżej smaku dodaje jeszcze tofu.

Sałatka jest błyskawiczna w przygotowaniu, dlatego chętnie zabieram ją do pracy.


Składniki:
♥ 2 garści rukoli
♥ garść czerwonych winogron
♥ kostka tofu
♥ kilka łyżek orzechow włoskich
sos:
♥ łyżka soku z cytryny
♥ łyżka musztardy francuskiej
♥ łyżka oliwy

Wykonanie:
Winogrona przekrawamy na pół, tofu kroimy w kostkę.
Mieszamy owoce z zieleniną, tofu i orzechami.
Łączymy składniki sosu i polewamy nim sałatkę.

10 komentarzy:

  1. Fajna sałatka :) Prosta, pyszna i te winogrona... mniam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jesienią winogrona najbardziej mi smakują, zwłaszcza te nasze polskie ciemne "działkowe"

      Usuń
  2. Fajna sałatka :) Prosta, pyszna i te winogrona... mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna sałatka, same w niej pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdy patrze na tą sałatkę, to przychodzi mi na myśl wiosna - musi smakować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja myślałam że winogrona i orzechy to typowo jesiennie :)

      Usuń
  5. Właśnie kiedyś, próbując pierwszy raz sałatki z dodatkiem winogron, żurawiny i orzechów byłam zaskoczona, że takie dodatki mogą tak świetnie komponować się w sałatce :) Twoja wygląda bardzo apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pyszna, zdrowa i pożywna sałatka :D Mniam <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Zrobiłam do pracy na pierwsze śniadanie, świetna kompozycja;)

    OdpowiedzUsuń

AddThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...