17.10.2016

zakupy z FRISCO.PL (wegańskie czekolady, herbata, komosa, makaron)

Frisco.pl to supermarket internetowy, oferujący głównie produkty spożywcze, a także kosmetyczne i domowe.
Kiedyś nie byłam przekonana do zakupów on-line, bo wydawało mi się, że odbierają mi radość buszowania po sklepach. Obecnie uważam, że chodzenie po marketach, to przeważnie marnotrastwo czasu. Wolne godziny wolę spędzić na rowerze albo w parku z książką, a nie w centrum handlowym. Zwłaszcza, że zakupy online można zrobić jadąc autobusem czy też siedząc w pracy.


Frisco posiada bogatą ofertę działu "organic", a do tego często oferuje różne kody promocyjne (można to śledzić np na ich fanpage'u).
Całe moje zamówienie pochodzi właśnie z tej najzdrowszej sekcji.
Prym wiodą czekolady :)
Jako pierwsza do koszyka wleciała Viviani o 99% (!!) zawrości kakao klik. Czekolada jest wyraźnie gorzka, tak więc polecam ją koneserom smaku kakao - ja ją pokochałam od pierwszego kęsu.
Następnie wybrałam trzy czekolady iChoc, które często są zachwalane przez wegan. Wzięłam dwie czekolady białe klik, klik oraz jedną klasyczną z kawałkami ciasteczek klik.
Ostatnia tabliczka to znów gorzka Viviani, tym razem z marcepanem Amaretto klik. Ku mojemu zaskoczeniu ta czekolada zasmakowała mi najbardziej (przeważnie nie lubię czekolad nadziewanych, ale to migdałowe wypełnienie podbiło moje serce).

weganskie-czekolady-biala-gorzka-amaretto-viviani-ichoc

To jeszcze nie koniec słodkości.
Bardzo lubię produkty firmy Cocoa - na zdjęciu poniżej widzicie zdrowe przekąski: morwy oraz migdały oblane surową czekoladą. klik, klik
Morwy są rewelacyjne !


Żeby odpocząć nieco od czekoladek, pora na herbatę.
Znów wybrałam produkty, które są popularne na różnych grupach wegańskich:
* Clipper - organiczna zielona herbata z aloesem
* Yogi Tea - Choco
Pierwsza jest klasyczna, druga bardziej aromatyczna.
Herbatki Yogi niemal zawsze mają w skladzie lukrecje, co odstrasza mnie od zakupu, jednak w tej kakaowo-cynamonowo-waniliowej mieszance, jej posmak aż tak mi nie przeszkadzał.
Mimo tego, herbata Clipper bardziej przypadła mi do gustu. Duzy plus za intensywny smak - zazwyczaj na mały kubek używam dwóch torebek herbaty (a czasem nawet trzech), tutaj już jedna zadowala mnie smakowo.


Teraz przechodzimy do smakołyków, na bazie których można przyrządzić pyszne obiady.
* Komosa ryżowa czerwona i czarna klik, klik- ich smak jest intensywniejszy od quinoa'i białej, gdyby były tańsze z pewnością częściej bym je kupowała.
* Kuskus kukurydziany - błyskawiczny w przygotowaniu (wystarczy zalać wrzątkiem), smaczny i pięknej żółtej barwy.
* Makaron z ryżu i wakame.
Generalnie nie jadam makaronu, ale ten się chyba bardziej liczy jako ryż niż makaron ;)

Na zdjęciach poniżej przedstawiam dwa posiłki z wykorzystaniem kuskusu oraz makaronu. Przepisy pojawią się w kolejnych postach.



Na koniec zostało mi pięć produktów, które także zjadłam z apetytem:
* Sok żurawinowy  Żurawina świetnie się u mnie sprawdza przy problemach z układem moczowym, np po tym gdy przemarznę zimą, dlatego taki sok traktuję jako lekarstwo, które obowiązkowo musi się znaleźć w mojej kuchni wraz z nadejściem chłodniejszych miesięcy.
*Morele  suszone bez dodatku siarki. klik
Jeśli nie lubicie "normalnych" pomarańczowych suszonych moreli, to dajcie szanse tym ciemniejszym, bo są o wiele smaczniejsze!
* Cynamon cejloński klik
* Chrupki jaglane klik
Fajnie było powrócić po latach do chrupek :)  Pierwsze co mi się rzuciło w oczy, to że paczka była cała wypełniona chrupkami, a nie jak to jest zazwyczaj, że 80% opakowania to powietrze. Smaczna przekąska, jednak brakowało mi dodatku ziół i przypraw, chrupki mają bardzo delikatny smak.


* Herbatniki orkiszowe w gorzkiej czekoladzie klik.
Herbatniki z czekoladą to dla mnie takie klasyczne słodycze, które uwielbiam od dziecka :) W paczce sa 2 małe herbatniki, ale czekolady jest na nich sporo i są naprawdę smaczne. Dobrze, że w paczce sa tylko dwie sztuki, bo pewnie zjadłabym każdą ilość ;)


Wpis jest wynikiem współpracy, która trafiła mi się w idealnym momencie - leczę jeszcze kontuzję kolana i nie powinnam nosić zakupów. Paczka pełna jedzenia dostarczona do moich drzwi, była mi niezwykle na rękę.
Ostatnio coraz częściej korzystam z opcji zakupów spożywczych on-line. Bardzo lubię klimat targowisk i tam zdobywam świerze warzywa i owoce, jednak w przypadku pozostałych produktów, zakupy internetowe często wychodzą taniej i wygodniej :-)
Zachęcam Was do zapoznania się z ofertą sklepu frisco.pl :-)

15 komentarzy:

  1. Też się czasem taką czekoladą zajadam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nugatowa ichoc jest pyszna

      Usuń
    2. gorzka czekolada to zdecydowanie moja słabość. przeważnie zjadam tabliczkę na raz...

      Usuń
  2. Mi się marzą takie zakupy muszę się do nich zebrać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obecnie jest taka ilość sklepów internetowych, że ciężko wybrać i się na coś zdecydować. Za dużo wszystkiego ;)

      Usuń
  3. Mniam, wszystko wygląda tak przepysznie że aż muszę iść po coś do jedzenia. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu, ja głównie robię zakup w sieci, przy dzieciach to najlepsza opcja! :) A Twoje zakupy widzę, że bardzo udane, sama skusiłabym się na czekoladkę! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam dzieci, ale zakupy lubię robić sama, bez żadnego towarzystwa, wiec domyślam się, ze z dziećmi może być to problematyczne ;)

      Usuń
  5. Tych białych czekolad i chrupek jestem ciekawa :) Bardzo fajne zakupy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jadłam czekoladę ichoc białą - bombowa! A tą zieloną herbatę mam zamiar kiedyś kupić :P Pyszne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne te produkty :) Czekolady tej firmy bardzo lubię, podobnie jak morwy w surowej czeko :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne te produkty :) Czekolady tej firmy bardzo lubię, podobnie jak morwy w surowej czeko :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam gorzką czekoladę - szczególnie te Cocoa zrobione z surowego kakao - muszę w takim razie sprawdzić ofertę tego sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakupy przez internet mają dużo zalet ale także i wady, ja mam takiego pecha że zawsze coś z moim zamówieniem jest nie tak, albo czegoś brakuje, albo dostaję produkt którego nie zamawiałam zamiast zamówionego (pisanie reklamacji i czekanie na odp. też zajmuje trochę czasu) albo kurierowi/listonoszowi nie chce się zapukać do moich drzwi i muszę odbierać paczkę w siedzibie/na poczcie (czas), w sklepie który polecasz jeszcze nie robiłam zakupów :]

    OdpowiedzUsuń
  11. To ja od siebie dorzucę, że słyszałam o nowym sklepie VegePaka i być może to właśnie tam da się obkupić:D

    OdpowiedzUsuń

AddThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...