23.12.2016

3 POMYSŁY NA GORĄCĄ CZEKOLADĘ

Zimowe wieczory z kubkiem gorącej czekolady to jest to! Kazdemu polecam rozpieszczac się w ten sposób ;)

przepisy-gorąca-czekolada-orzechy-piernik-karmel-goji


1. CZEKOLADA PIERNICZKOWA

gorąca-czekolada-piernik-karmel

Skladniki:
♥ 2 1/4 szklanki mleka sojowego
♥ 2 łyżki kakao
♥ 4 kostki gorzkiej czekolady
♥ 3 łyżki cukru kokosowego
♥ 1 łyżka miodu (lub melasy/słodkiego syropu)
♥ 1/3 łyżeczki cynamonu
♥ 1/2 łyżeczki imbiru
♥ szczypta goździków

Wykonanie:
Do małego rondelka wlewamy 1/4 szklanki mleka, wsypujemy cukier, miód i przyprawy. Gotujemy mieszając, aż uzyskamy konsystencję syropu.
Dolewamy 2 szklanki mleka, wsypujemy kakao oraz pokruszoną czekoladę. Przez chwilę gotujemy

2. CZEKOLADA Z OWOCAMI GOJI

gorąca-czekolada-wegańska-z-owocami-goji


Składniki:
♥ 3/4 szklanki mleka sojowego
♥ 1/4 szklanki mleka kokosowego
♥ łyżka kakao
♥ 2 łyżki goji
♥ łyżka miodu

Wykonanie:
Owoce goji mielimy w młynku do kawy.
Do rondla wlewy mleko, wsypujemy kako, sproszkowaną goję i miód. Gotujemy do momentu zawrzenia.


3. CZEKOLADA Z MASŁEM ORZECHOWYM

gorąca-czekolada-wegańska-przepis-z-masłem-orzechowym-orzechy

Składniki
♥ 2 szklanki mleka sojowego
♥ 2 łyżki masła orzechowego
♥ łyżka kakao
♥ 2 kostki gorzkiej czekolady
♥ łyżka cukru ( u mnie kokosowy)

Wykonanie:
Do rondelka wlewamy mleko, dodajemy kakao i czekoladę. Gotujemy do zawrzenia, w trakcie mieszając, aby wszystkie skladniki się połączyły.

13 komentarzy:

  1. Wygląda cudnie. Na pewno spróbuję zrobić, bo sesja się zbliża :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierniczkowa pewnie by mi zasmakowała, zresztą ta z masłem orzechowym pewnie też :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam gorącą czekoladę w zimowe wieczory, przepisy wykorzystam! :) Pozdrawiam, Asia Bogielczyk

    OdpowiedzUsuń
  4. Zupełnie nie potrafię się przekonać do masła orzechowego. Ale pojawia się w tylu miejscach, że chyba w końcu będę musiała. Przetestuję na dzieciach - uwielbiają gorącą czekoladę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja odwrotnie - masło orzechowe najchetniej wyjadam łyżką prosto ze słoika, uwielbiam :)

      Usuń
  5. Wyglądają smakowicie. Na pewno skuszę się na tą orzechową. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U nas dziś królowała czekolada na gorąco - czarna, gorzka, płynna, przepyszna :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ mi smaku narobiłaś <3 Choć ta z masłem orzechowym to by chyba za tłusta była.

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda tylko, że aura nie sprzyja... pogoda mało zimowa, ale ja też pod prąd! U mnie na blogu też się dziś pojawił przepis na gorącą czekoladę - bez cukru ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta z masłem orzechowym to zdecydowanie mój faworyt! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Potrójne niebo, każda z propozycji brzmi mega pysznie

    OdpowiedzUsuń
  11. O piernikowej nie słyszałam nawet, a co dopiero próbowałam ;) Brzmi smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń

AddThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...