25.02.2017

OWSIANKA Z PIEKARNIKA

Już ponad rok temu  klasyczna owsianka mi się przejadła. Później zaczęłam płatki fermentować (nadal to robię, pisałam o tym tutaj: klik ).
Czasami decyduję się na zapiekaną wersję:


Składniki:
♥ 80g płatków owsianych
♥ 20g migdałów
♥ ok 100g malin - użyłam mrożonych
♥ szklanka mleka - u mnie sojowego
♥ jajko
♥ łyżka oleju kokosowego
♥ płatki/wiórki kokosowe do posypania
♥ łyżeczka cynamonu
♥ coś do posłodzenia - u mnie cukier kokosowy

Wykonanie:
Płatki łączymy z migdałami i cynamonem, zalewamy mlekiem i wbijamy jajko, mieszamy.
Owsiankę przekładamy do naczynia i dorzucamy maliny.
Pieczemy w temp. 180c przez 40 minut. Na 10 minut przed końcem dodajemy wiórki.
Gotowe płatki posypujemy cukrem albo polewamy syropem klonowym itp.

10 komentarzy:

  1. Ciekawe :) Ja do tej pory owsiankę tylko tradycyjnie robiłam, ale olej też kokosowy dodaję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem jakim cudem wiele Twoich przepisów nie wyświetla mi się, kiedy klikam w link (np. ten http://kasiaweganka.blogspot.com/2013/03/marchewka-z-kuskusem-i-sosem.html ). Po kliknięciu w ten i wiele innych przepisów zostaję skierowana na stronę startową.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za informacje.
      podejrzewam, że po zamianie "kasiaweganka" czyli starej nazwy na "kasiasarna" będzie ok. nie wiem czemu blog odsyła pod stary adres, na pewno się tym zajmę :)

      Usuń
  3. Pyszna propozycja :)
    Zapraszam do siebie - www.jedzrosliny.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  4. całkiem fajny sposób na owsiankę! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna propozycja, owsianka często gości u mnie na śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W takiej wersji owsianki nie jadlam jeszcze. Muszę spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam owsiankę i z chęcią wypróbuję także ten przepis. Od dłuższego czasu stanowi ona ważny składnik mojej diety!

    OdpowiedzUsuń
  8. Może w koncu uda mi się zmotywować, bo na taką pieczoną owsiankę poluję już od dawna! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli o mnie to wymarzony posiłek. Najważniejsze, aby podczas przyrządzania unikać smażenia. Pieczenie, gotowanie, grillowanie...to możemy robić z czystym sumieniem, będąc spokojnym o zdrowie i doskonałą sylwetkę.

    OdpowiedzUsuń

AddThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...