27.02.2017

słona przekąska -POPCORN Z NATKĄ PIETRUSZKI

Popcorn to szybka w przygotowaniu i smaczna przekąska, jednak sam w sobie nie jest szczególnie atrakcyjny - warto go podkręcić :) Ja przeważnie wybieram opcje na słodko, ale dziś pokazuję słoną:


Składniki:
♥ 1/4 szklanki ziaren kukurydzy na popcorn
♥ 3/4 szklanki natki pietruszki
♥ 2 łyżki ulubionego oleju
♥ pół łyżeczki kurkumy
♥ sól

Wykonanie:
Popcorn przygotowałam w maszynce - wy możecie zrobic to w mikrofali lub garnku*.
W rondelku rozgrzałam oliwę, wrzuciłam natkę i przez chwilę smażyłam, mieszając.
Oliwę z natką przelałam na popcorn, wymieszałam. Dodałam kurkumę i posoliłam do smaku.

*jeżeli robicie popcorn w garnku na oliwie, to zmniejszcie ilość oliwy przy natce.

17 komentarzy:

  1. szczerze, nigdy nie próbowałam takiego połączenia, ale na zdjęciu wygląda całkiem apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wolę popcorn na słono niż na słodko, ale jeszcze nigdy nie pomyślałam, żeby dodać do niego cokolwiek poza solą :D Chyba zacznę eksperymentować ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. całkiem ciekawe połączenie. Natka pietruszki pasuje do wszystkiego!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ciekawy pomysł! Ja chyba też zacznę kombinować z dodatkami, bo popcorn uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja popcorn robię z sumakiem!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie próbowałem takiego połączenia, ale brzmi zachęcająco:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Różne popcorny już wcinałem ale z taka wersją jeszcze nie miałem przyjmności ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy pomysł. Takiej wersji jeszcze nie jadłam. Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo lubię popcorn, ale o takiej wersji totalnie nie słyszałam. A, że pietruszkę też bardzo lubię to jestem bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. To dla mnie cudne połączenie :-) sól to moja słabość, a pietruszkę ubóstwiam do wszystkiego.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam popcorn z solą, ta wersja z pietruszką bardzo ciekawa, kiedyś wypróbuje z ciekawości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, ja też lubię słony. czasem nawet lubię przeslić ;)

      Usuń
  12. Proste danie idealne na domowy seans filmowy :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. oooo to może być ciekawy smak :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z kurkumą i pietruszką nigdy nie robiłam, ale może wypróbuję, bo już całe wieki nie jadłam popcornu ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale fajny i smaczny pomysł! Super przekąska na mecz lub imprezę :)

    OdpowiedzUsuń

AddThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...