31.03.2017

PASTA Z CIECIERZYCY

Wydaje mi się, że ta pasta przypomina w smaku nieco tuńczyka, ale być może to tylko jakieś moje mylne skojarzenia ;)

tuńczyk-wegański-pasta

Składniki:
♥ 1,5 szklanki ugotowanej ciecierzycy (lub 1 puszka)
♥ pół awokado
♥ pół łodygi selera naciowego
♥ plaster cebuli
♥ 3 łyżki posiekanego koperku
♥ 2 łyżeczki musztardy
♥ łyżka soku z cytryny
♥ 1/2 łyżeczki słodkiej papryki
♥ 1/4 łyżeczki soli, 1/4 łyżeczki pieprzu

Wykonanie:
Ciecierzycę wraz z awokado rozgniatamy w dłoniach/widelcem lub blendujemy. Dodajemy drobniutko posiekany seler i cebulę, koperek, wszystkie przyprawy.
Dokładnie mieszamy.

5 komentarzy:

  1. Ostatnimi czasy dużo eksperymentuję w kuchni, więc może i na ciecierzyce znajdzie się u mnie miejsce? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O! I właśnie czegoś takiego mi było potrzeba na dziś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Do tej pory robiłam pastę z ciecierzycy, ale z zupełnie innych składników. Chętnie skuszę się na tę wersję :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm... Zaintrygowało mnie, że smakuje jak tuńczyk :D i choć nie przepadam za awokado to w połączeniu z czymś zjem, więc... może spróbuję tej pasty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja awokado wręcz miłuję ;) mogę zjeść kilka sztuk bez żadnych dodatków

      Usuń

AddThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...