12.04.2017

SURÓWKA ZDROWIA

Talerz pełen witamin i pyszności :)
Moje sałatki często powstają według schematu: zielsko + awokado + inne warzywa + bakalie + sos. Zawsze wychodzi smacznie.


Nie pamiętam dokładnych proporcji, jakich tu użyłam, ale nie mają one większego znaczenia - jeśli któryś ze składników bardzo lubicie, to dajcie go więcej niż pozostałych :)

Składniki:
♥ jarmuż
♥ awokado
♥ mały burak
♥ marchewka
♥ garstka migdałów
♥ sos: ulubiony olej + miód + ocet owocowy + sól, pieprz

Wykonanie:
Liście jarmużu drobno porwałam, posypałam delikatnie solą i skropiłam olejem. Ugniatałam przez kilka minut, aby stały się miękkie.
Buraka i marchewkę starłam, awokado pokroiłam w kostkę.
Powyższe składniki wymieszałam.
Posypałam je migdałami oraz polałam sosem.

11 komentarzy:

  1. Często robię takie sałatki😊Tylko zamiast jarmużu sałata. Jarmuż wolę w smoothie😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ja odwrotnie - sałatę prędzej wrzucę do koktajlu :)

      Usuń
  2. Super, prosto, zdrowo i na pewno smacznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznam się szczerze, że awokado nie próbowałam jeszcze. Surówka wygląda smacznie, spróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Awokado nistety to nie mój smak ale wszystkie pozostałe składniki schrupałbym z wielkim smakiem. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglada pysznie, chociaz ja za jałmużn nie przepadam i zastapilabym czym innym😊

    OdpowiedzUsuń
  6. narobiłaś mi ochoty na taką surówkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślinka cieknie na sam widok! Własnie szukam fajnych przepisów na zdrowe jedzenie. Spadłaś mi z nieba ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta sałatka wygląda bardzo smakowicie. :) Zdecydowanie przetestuję. :) Lubię przepisy łatwe i takie, w których można dodać czegoś mniej lub więcej - udaję wówczas, że umiem gotować. :)

    OdpowiedzUsuń

AddThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...