15.05.2017

CYTRYNOWO-KOKOSOWY DESER Z CHIA

Cytryna w słodkościach to u mnie rzadkość. Jakoś nie przepadam za słodko-kwaśnymi deserami, ale czasem i na takie mam apetyt.

wegański-pudding-chia-mleko-kokosowe

Składniki:(na 1 porcję)
♥ 3/4 szklanki mleka kokosowego z puszki
♥ cytryna
♥ 1,5 łyżki cukru kokosowego (lub innego słodzidła)
♥ 3 łyżki nasion chia
♥ kurkuma

Wykonanie:
Z cytryny wyciskamy sok.
Sok mieszamy z mlekiem i cukrem. Dodajemy kurkumę w takiej ilości, aby zabarwiła masę na żółto (jest to b.mała ilość, jakaś 1/5 łyżeczki). Wsypujemy chia, mieszamy i odstawiamy deser do lodówki. Po 40 minutach możemy przemieszać raz jeszcze, aby ziarenka równomiernie się rozłożyły.
Po kilku godzinach deser jest gotowy.

5 komentarzy:

  1. Świetny pomysł, muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie potrafię sobie wyobrazić połączenia tych smaków, chyba muszę to zrobić:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mnie zaciekawiła obecność kurkumy w tym przepisie. Całość brzmi i wygląda naprawdę interesująco!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak tylko znajdę czas na podróż do sklepu to co pierwsze przyrządzę <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę w końcu spróbować puddingu chia, bo z każdej strony mnie atakują przepisy ;) Z dodatkiem kurkumy jeszcze nie widziałam, więc z chęcią wypróbuję Twój przepis.

    OdpowiedzUsuń

AddThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...