28.06.2017

CIASTO JOGURTOWE Z MALINAMI

Niedawno wrzucałam przepis na truskawkowe ciasto na maślance, dziś pora na malinowe z jogurtem :)



Składniki:
♥ 2 szklanki mąki (ja użyłam 1szkl. pszennej, 1/2 szkl. ryżowej i 1/2 szkl. migdałowej)
♥ 1 1/2 szklanki jogurtu greckiego
♥ 3 jajka
♥ szklanka cukru
♥ 2 szklanki malin
♥ 1/2 szkl. masła
♥ 2 łyżeczki proszku do pieczenia
♥ łyżeczka soli

Wykonanie:Masło utarłam z cukrem, dodałam jajka i jogurt, wymieszałam.
Wsypałam mąkę, proszek, sól. Wymieszałam.
Przelałam ciasto do formy.
Na cieście rozsypałam maliny (w trakcie pieczenia opadną na dno)
Piekłam 50 minut w 180c.

Ciasto posmarowałam z wierzchu  masą kakaową (kakao+olej kokosowy + cukier kokosowy + odrobina mleka dla konsystencji) i posypałam bakaliami (migdały, owoce goji)

5 komentarzy:

  1. Wygląda na łatwy, muszę spróbować:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Brzmi pysznie, robiłam podobne ciasto z truskawkami, wypróbuję maliny, a już zwłaszcza polewę, której nigdy w ten sposób nie przygotowywałam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. maliny jogurt ...mmmmm ♥
    Ale ja jakoś może do tej maślanki z truskakami sie dzisiaj przychylę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie ciacha! :) Z przyjemnością wypróbuje przepis u siebie :)

    OdpowiedzUsuń

AddThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...