23.06.2017

SAŁATKA Z ARBUZEM

Owoce i warzywa plus mocniejszy akcent w postaci grillowanego tofu :)




Składniki:
♥ kostka tofu
♥ kawałek arbuza - objętościowo 2-3 szklanki
♥ pół awokado
♥ mały ogórek
♥ 5 rzodkiewek
sos:
♥ sól, pieprz
♥ pół łyżki octu (u mnie morelowy, może też być balsamiczny itp)
♥ łyżka słodzidła (u mnie syrop z agawy)
♥ łyżka oleju (u mnie dyniowy)

Wykonanie:
Owoce i warzywa kroimy w kostkę.
Tofu kroimy w plastry, grillujemy. Ewentualnie można podsmażyć lub upiec.
Łączymy składniki sosu.
Wszystkie składniki mieszamy.

6 komentarzy:

  1. Smakowity przepis :) Nie miałam pomysłu na obiad i już mam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na lekki lunch może da radę, ale na obiad jednak za mało sycące ;)

      Usuń
  2. Jak z arbuzem to ja bardzo chętnie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Prosto i smacznie Będe musiała spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł na lunch. Chętnie skorzystam. :)

    OdpowiedzUsuń

AddThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...