13.06.2017

SAŁATKA Z AWOKADO

Moje sałatki najczęściej powstają przypadkowo z tego, co akurat znajduje się w lodówce.
Tak było i tym razem:




Składniki:
♥ awokado
♥ 4 łodygi zielonych szparagów
♥ 6 rzodkiewek
♥ 5 suszonych pomidorów
♥ 3 łyżki natki pietruszki
♥ 2 łyżki siemienia lnianego
♥ łyżka soku z cytryny
♥ łyżka oleju (u mnie lniany)
♥ ząbek czosnku
♥ sól, pieprz

Wykonanie:
Szparagi gotujemy kilka minut.
Siemię prażymy. Ja dodatkowo zmieliłam je w młynku do kawy, ale można użyć całych ziaren.
Pozostałe warzywa siekamy.
Wszystkie składniki łączymy, mieszamy.

12 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe połączenie, bardzo lubię awokado

    OdpowiedzUsuń
  3. Musi być przepyszna, zapisuję przepis i na pewno wykorzystam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecież przepisy z kategorii "Przegląd lodówki" to najlepsza zabawa! Czy jest to przepis bardziej lunchowy, czy na obiad wystarczy? Planuję coś fajnego na czwartek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lunchowy :) ale jeśli doda się do tego porcję ryżu to powinno być jako obiad ok

      Usuń
  5. Lubię awokado tak więc biorę to na testy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie totalny brak umiejętności robienia czegoś co dostępne akurat w lodówce. Łapię przepis i robię listę aby kupić co potrzeba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak kiedyś miałam, ale to jednak bardzo ułatwia życie jeśli umiemy robić danie z tego co akurat jest :)

      Usuń
  7. Ostatnio zupelnie oszlalalam na punkcie awokado - podobnie zreszta jak caly swiat. Podobno produkcja awokado nie wyrabia z zainteresowaniem tym zielonym smakolykiem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o, wcale się nie dziwię! awokado zdecydowanie jest w mojej czołówce produktów kulinarnych :)

      Usuń

AddThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...