04.07.2017

BÓB Z ANANASEM :)

W zeszłym roku zachwycałam się połączeniem bobu z orzechami włoskimi. W tym sezonie będę często podjadać go z ananasem. Dawno żadna sałatka nie smakowała mi tak bardzo, jak ta, którą prezentuję poniżej :)


wegańska-sałatka-z-bobem-ananasem

Składniki:
♥ 100g ryżu
♥ 200g bobu
♥ ananas - objętościowo ok. 2 szklanki
♥ czerwona papryka
♥ kilka łyżek szczypiorku
♥ kilka łyzek natki pietruszki
sos:
♥ 2 łyżki oleju (u mnie sezamowy)
♥ łyżka syropu z agawy (lub innego słodzidła)
♥ łyżka sosu sojowego
♥ kurkuma - użyłam kawałka świeżej, zmiażdżonej przez praskę do czosnku

Wykonanie:
Ryż gotujemy.
Bób gotujemy. Ja nie obieram go z łupinek (kilka obrałam do zdjęcia ;) ), uważam że to zbędne, ale co kto lubi.
Paprykę, szczypior, natkę siekamy.
Mieszamy powyższe składniki.
Łączymy skłądniki sosu, polewamy nim sałatkę.

3 komentarze:

  1. Piękna kolorowa sałatka. Myślę, że muszę taką zrobić, moi domownicy na pewno byliby zachwyceni

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam bób, uwielbiam ananasy, ale w życiu bym nie wpadła na pomysł, by je połączyć. Fajny eksperyment! :D

    OdpowiedzUsuń

AddThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...