24.07.2017

PASTA Z BOBU

Sycąca i sezonowa pasta kanapkowa :-)



Składniki:
♥ 500g bobu
♥ 1/4 szklanki orzechów włoskich
♥ 4 łyżki śmietany (może być sojowa)
♥ 2 łyżki oleju lnianego
♥ łyżka octu jabłkowego
♥ ząbek czosnku
♥ 2 łyżki szczypiorku
♥ 2 łyżki koperku
♥ 2 łyżki mięty
♥ sól

Wykonanie:
Bób jem zawsze ze skórką i tutaj też użyłam takiego w całości. Jednak jeśli zależy Wam na idealnie kremowej konsystencji pasty, lepiej usunąć skórki. Należy wówczas zwiększyć nieco ilość bobu w przepisie.
Bób gotujemy.
Wrzucamy do blendera wraz z pozostałymi składnikami oprócz orzechów.
Orzechy kruszymy i dodajemy do pasty.

7 komentarzy:

  1. Ostatnio znalazłem właśnie przepisy z bobem w roli głównej i muszę powiedzieć, że jestem mega zaskoczona :) Dania są bardzo dobre, a bób ponoć bardzo zdrowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny sposób na letnią przekąskę. Ja co prawda za bobem nie przepadam, ale znam taki fanów tego warzywa, że jedliby go codziennie:]
    Pozdrawiam, Martyna z Wpuszczona w maliny

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam bób pod każdą postacią, ostatnio robiłam nawet placuszki z bobu i wyszły genialnie więc myślę, że taka pasta bardzo by mi smakowała.

    OdpowiedzUsuń
  4. OoO marzy mi się bób, niestety w Niemczech nie mogę go znaleźć, czas jechać do Polski ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już od dłuższego czasu zabieram się za pastę z bobu i gdy już nabiorę motywacji, to się sezon na niego kończy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam dietę od dietetyka obecnie, ale i tak jest wiele produktów które mi ciężko przechodzą przez gardło... A bób.. jadłam raz w życiu i wystarczy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę w końcu spróbować bobu. Szczerze mówiąc jeszcze nie jadłam ;) Myślę, że taka pasta będzie pierwszą rzeczą jaką z bobu przygotuję :) zapowiada się ciekawie! :)

    OdpowiedzUsuń

AddThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...