17.07.2017

SAŁATKA Z GRILLOWANYM TOFU

Pomysł na tofu - idealny na wakacyjną ucztę grillową na działce lub - jak było u mnie - posiłek zjedzony w domu z grilla elektrycznego ;)


Składniki:
♥ 4 duże ziemniaki
♥ 300g tofu wędzonego (inne też może być)
♥ czerwona papryka
♥ pół pęczka szczypiorku
♥ 2 łyżki oliwy
♥ przyprawa grillowa, sól, pieprz

Wykonanie:
Ziemniaki gotujemy, po czym pokrojone w kostkę podsmażamy na oliwie aż się zarumienią.
Tofu kroimy w plastry, grillujemy, następnie siekamy na mniejsze kawałki.
Ziemniaki łaczymy z tofu oraz pokrojonymi warzywami i przyprawami.

Dodałam surową paprykę, żeby sałatka była "lżejsza", ale można ja również zgrillować.

8 komentarzy:

  1. Wygląda smakowicie, szkoda, że nie jem na razie ziemniaków, ale zrobię zimową porą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie jadłam tofu z grilla... a szkoda bo wygląda pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja z kolei za tofu nie przepadam ;) Mimo, że sałatka wygląda smakowicie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepis jest na tyle prosty, że chyba nawet ja mogę sobie z nim poradzić. Tofu, hmm, trzeba w końcu spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię smaku tofu, ale sam wygląd sałatki zachęca do jej zjedzenia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie próbowałam,chyba czas nadrobić :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie przepadałam za tofu, ale ostatnio upiekłam i wyszło mi pyszne i chrupiące, więc daję mu jeszcze szansę ;) Chętnie zrobię taką sałatkę!

    OdpowiedzUsuń

AddThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...