13.08.2017

BATAT NA SŁODKO

Często łączę borówki z bananem, bataty z masłem orzechowym, borówki z masłem, banany z masłem... w poniższym daniu zrobiłam kombinacje wszystkich tych połączeń. Wyszło pysznie :)



Składniki:
(na dwie połówki)
♥ batat
♥ duży banan
♥ 250g borówek
♥ 4 łyżki masła orzechowego
♥ 2 łyżki miodu (lub syropu z agawy itp)

Wykonanie:
Przekrawamy batata na pół, nakłuwamy widelcem w kilku miejscach i pieczemy (najpierw piekłam owiniętego w folię aluminiową, później bez niej).
Gdy będzie już upieczony, nacinamy go nożem i w tak powstałe szpary wkładamy plasterki banana. Smarujemy masłem orzechowym, polewamy syropem i obsypujemy borówkami.

1 komentarz:

  1. Jakoś nie mogę się przekonać do batatów ale chętnie bym spróbowała Twojej wersji

    OdpowiedzUsuń

AddThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...