27.08.2017

SURÓWKA Z PAPAJĄ

Przepisy z papają pojawiają się u mnie rzadko, ale bardzo lubię ten owoc i najchętniej jem go solo bez żadnych dodatków.
Tutaj znajdziecie więcej moich pomysłów na papję: http://kasiasarna.blogspot.com/2015/03/papaja-proste-przepisy-surowka-koktajl.html



Składniki:
♥ pół dużej papai
♥ marchewka
♥ 2 pomidory
♥ kilka liści sałaty
♥ 2 łyżki masła orzechowego
♥ 2 łyżki soku z cytryny
♥ 2 łyżki miodu (lub syropu z agawy itp)
♥ sól

Wykonanie:
Papaję oraz pomidory kroimy w kostkę.
Marchewkę ścieramy na tarce, sałatę rwiemy na mniejsze kawałki.
Wszystko mieszamy, polewamy cytryną, miodem i masłem orzechowym. Solimy.

3 komentarze:

  1. Nigdy nie jadłam takiego cuda, wygląda apetycznie, a papaye bardzo lubię

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale pięknie wygląda! Bardzo ciekawe połączenie smaków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie jadłam papaji w wersji wytrawnej. Chętnie spróbuję, bo do sałatek często dodaję słodkie akcenty więc podejrzewam, że mi zasmakuje :)

    OdpowiedzUsuń

AddThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...