19.09.2017

SAŁATKA Z BURAKIEM I KISZONĄ KAPUSTĄ

Zawsze lubiłam buraki, ale ostatnio ich smak wyjątkowo za mną chodzi, co dzień jem kilka sztuk i ciągle mi mało ;)
Lubię buraki pieczone, w zupie, na surowo, ukiszone, na słodko w ciastach czekoladowych...
Dziś moja propozycja to sałatka.


Składniki:
♥ szklanka kiszonej kapusty
♥ 2 buraki
♥ szklanka ugotowanej czerwonej fasoli
♥ 6 suszonych pomidorów
♥ mały kawałek czerwonej cebuli
♥ 2 łyżki oleju rzepakowego tłoczonego na zimno (lub inny smaczny olej)
♥ 1-2 łyżeczki lebiodki (oregano)
♥ 1-2 łyżki pestek dyni

Wykonanie:
Buraki gotujemy i kroimy w sredniej wielkosci kostkę.
Kapustę siekamy. Pomidory i cebulę również.
Łączymy wszystkie składniki, mieszamy.

4 komentarze:

  1. Tez uwielbiam buraki, chociaz o ciastach z nimi nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ugotowane lub upieczone buraki sa słodkie :) i świetnie sprawdzają się w ciastach tak jak np. marchewka :)

      Usuń
  2. Ale jak to w ciastach czekoladowych? ja lubię buraki w barszczyku i do drugiego dania najlepiej takie jak moja mama robi :) i w sałatkach :) a tej surówki chętnie spróbuję bo już mi własnie pomysłów brakuje ostatnio :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. starte buraki jako baza do ciast - ja je bardzo lubię :) tak jak robi się ciasta z cukinii, marchewki, fasoli czy kalafiora :) zapewne niebawem wrzucę jakiś przepis na takie ciacho!

      Usuń

AddThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...