04.09.2017

ZUPA DYNIOWA

W mojej lodówce królują ostatnio papryki i dynie i to właśnie z tych warzyw przygotowałam wczoraj zupę na kolację:

zupa-krem-z-dyni-papryki-wege


Składniki:
♥ ok 1kg dyni (waga przed obraniem)
♥ 3 czerwone papryki
♥ 2 szklanki ugotowanej białej fasoli
♥ 2 średnie cebule
♥ szklanka bulionu
♥ 2 łyżki oliwy
♥ łyżeczka tymianku, łyżeczka cząbru
♥ szczypta soli i pieprzu

Wykonanie:
Warzywa pokroiłam w średniej wielkości kostkę.
W rondlu rozgrzałam oliwę. Wrzuciłam cebulę. Po paru minutach dodałam paprykę z dynią. Smażyłam pod przykryciem aż warzywa stały się miękkie.
Zalałam je bulionem, przyprawiłam, dorzuciłam fasolę i zmiksowałam blenderem.

8 komentarzy:

  1. mniam wygląda apetycznie :) Nigdy takiej nie jadłam chętnie spróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesienne leczo już robiłam tego lata, ale widzę, że przyszła pora na dyniowe potrawy :) Zupy z dyni jeszcze nigdy nie robiłam. Pora to zmienić!

    OdpowiedzUsuń
  3. W mojej kuchni również powolutku zaczyna królować dynia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam krem z dynii, ale takiego z papryką jeszcze nie jadłam. Przepis zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Między innymi za zupę dyniową lubię jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda świetnie, muszę koniecznie spróbować! Mniam, mniam...

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie próbowałam jeszcze zupy z dyni w takim wydaniu, z fasolą :) wygląda smakowicie i kojarzy mi się tak, by zrobić ją na pikantnie :))

    OdpowiedzUsuń

AddThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...