25.09.2017

ZUPA Z KIEŁBASKAMI BEVEGE

Zacznę od ciekawostki, że nigdy nie jadłam mięsnej kiełbasy i znane są mi tylko weg(etari)ańskie odpowiedniki :)
Firma BeVege rozsezrzyła niedawno swoją ofertę o produkty wegańskie, a ja miałam okazję ich posmakować. Efektem było stworzenie takiej oto zupy:


Składniki:
♥ opakowanie warzywnych kiełbasek BeVege
♥ 400g groszku ( nie z puszki! dla dużo lepszego smaku i walorów zdrowotnych wybierzcie mrożony lub świeży)
♥ 2 marchewki
♥ duża czerwona cebula
♥ litr bulionu warzywnego ( ja zrobiłam dość intensywny "ciężki" w smaku, ale co komu pasuje :) )
♥ 4 łyżki tłuszczu do smażenia
♥ sól i świeżo mielony pieprz do smaku

Wykonanie:
Cebulę kroimy w kostkę, marchewkę ścieramy.
Wrzucamy je do bulionu i gotujemy 10 minut. Dorzucamy groszek, gotujemy jeszcze 5 minut.
W międzyczasie kroimy kiełbaski i podsmażamy na patelni.
Zupę przelewamy do talerzy, na wierzch dajemy kiełbaski wraz z tłuszczem.
Możemy posypać natką, mnie się akurat skończyła.

Tak prezentuje się nowa oferta BeVege:


Moi faworyci to pasta pomidorowo-paprykowa, kiełbaski warzywne oraz grzybowe.

Wpis powstał we współpracy z marką.

7 komentarzy:

  1. O kurcze, wygląda niesamowicie apetycznie. Na pewno tak samo smakuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że kiełbaski nie mają glutaminianu sodu :) Nie jestem wegetarianką, ale korzystam czasami z wegańskich przepisów. Lubię kiedy przepisy są proste a zarazem inspirujące:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Apetyczna zupka! Lubią zupki z wkładką!

    OdpowiedzUsuń
  4. Skład tej zupy na 100% podejdzie mojemu dwulatkowi :) Mam tylko pytanie: te kiełbaski można kupić w marketach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem czy we wszystkich, ale widzialam je w Leclercu i Auchan

      Usuń
  5. Bardzo smakowicie wygląda ta zupka -:)

    OdpowiedzUsuń

AddThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...